woensdag 27 februari 2008

Aankomst

Hallo iedereen,
We zijn veilig aangekome in Haïti.
Toen we de grens overstaken, stond ik wel met grote ogen te kijken, omdat er een heel groot verschil is tussen Haiti en de Dominicaanse republiek: veel vuil op straat, bouwvallige huisjes, ...
We moeten ons nu nog aanpassen aan het klimaat, daarom doen we het rustig aan: eens naar de lokale markt te gaan, de school te bezoeken, ...
Morgen gaan we een bezoekje brengen aan de citadelle!
Tot binnen een paar dagen!
Hierbij alvast enkele foto`s.
Zonnige groetjes!


Het mooie uitzicht vanuit het vliegtuig!
Eerst het zicht op de Atlantische Oceaan, daarna op de Dominicaanse republiek.


































Sfeerfoto`s in het domein van het hotel waar we de eerste nacht verbleven; zwembad en af en toe een coctail :p.











































Foto`s die ik getrokken heb tijdens de autorit door de Dominicaanse republiek.











































Dit waren de beelden toen we de grens overstaken. (naar Haïti)
















Deze mensen zijn op weg naar de lokale markt in Akil Samdi.















De markt wordt druk bezocht! Je kon daar echt van alles vinden: schoenen, snoep, ondergoed, vis, ...
Ik kwam op de markt ook schoolkinderen tegen die heel veel interesse hadden in mijn fototoestel! (Zijn ze niet schattig ;) )













1 opmerking:

mama zei

Inderdaad het verschil is groot tussen de beide landen, maar ieder land heeft zijn eigen charme.
Mooie foto's dat ons toch een beeld geeft hoe het ginder is. Ik kijk wel uit naar een foto van jou!

Voodoo